Щодня, на протязі тижня було розплановані математичні заходи: конкурси, змагання, ігри. Учні 5-9 класів виконували різноманітні завдання з математики: розгадували загадки, ребуси, кросворди та розв’язувати задачі за допомогою сірників. Всі діти виконували завдання, в яких враховувалися їхні індивідуальні особливості та інтереси. Під час заходу учні дізналися багато цікавого, нового і корисного з математики. Під час завершення «Тижня математики» всі учасники були нагороджені призами.
![](http://zosh-cvit.ucoz.com/_pu/1/s48744867.jpg)
Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості, розвивало їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування, порівняння, доведення тверджень.
|