Керуючись Положенням про порядок звітування директорів, керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим Наказом МОН України № 178 23.03.2005 р., Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу, доводжу до відома присутніх наступне:
- Зроблений персональний внесок у підвищення рівня організації навчально- виховного процесу :
- Охоплено навчанням дітей шкільного віку з мікрорайону школи-100%, продовжують навчання випускники 9 класу- 100% ( за попередні 3 роки тенденція не змінилась);
- Частково створено умови для варіативності навчання: спецкурс «Історія рідного краю» у 9 класі , заняття для підсилення предмету «Навчання грамоти» у 1 класі та інформатика, польська мова, юні мовознавці на базі Городнявського НВК, більшість вчителів школи намагалися упроваджувати інноваційні педагогічні технології у навчальний процес;
- У школі працювали 7 гуртків за інтересами та предметних гуртків: «Вокальний» (державне фінансування), «Спортивний», «Юний натураліст», «Юний математик», «Лексичне багатство мови», «Книголюб», «Інтелектуал» ( фінансування безоплатне).
- Зміцнювалась матеріальна база школи, зокрема здійснено ремонт у всіх приміщеннях школи, придбано стільці та офісні крісла в учительську, придбано жалюзі в усі класні кімнати.
- Залучались додаткові джерела фінансування: спонсори-3000 грн, вчителі- 2000 грн, батьки – 4500 грн.
- Вжиті заходи щодо забезпечення школи кваліфікованими педагогічними кадрами: 100% вчителів мають повну вищу освіту. За якісним складом педагогічних працівників школа виглядає таким чином:«спеціаліст» –2 (11,75%)
«спеціаліст ІІ категорії» – 7(41,2%)
«спеціаліст І категорії» – 6 (35,3%)
«спеціаліст вищої категорії» – 2 (11,75%)
звання «вчитель-методист» – 1 (5,88%).
- Здійснювалась робота у напрямку соціального захисту, збереження та зміцнення здоров'я учнів та педагогічних працівників:
- Забезпечено організацію харчування ; медичне обслуговування учнів школи було організовано відповідно нормативно-правової бази. Для цього в школі обладнано медкабінет, де працювала шкільна медсестра, яка організовувала систематичне медичне обслуговування, забезпечувала профілактику дитячих захворювань,
дотримано вимог щодо психофізичних навантажень учнів під час навчально- виховного процесу. Всі працівники закладу допускалися до роботи тільки після медогляду, результати якого фіксувалися в санітарних книжках.
- В основному дотримано вимоги з охорони дитинства, ТБ та ОП, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм;
- Надано соціальну підтримку та допомогу дітям з малозабезпечених, багатодітних сімей, дітям- інвалідам (придбано подарунки на Новий рік, День захисту дітей , День інваліда тощо), діти, позбавлені батьківського піклування, та учні з малозабезпечених сімей отримували безкоштовне харчування за бюджетний кошт.
- Здійснено моральне та матеріальне стимулювання дітей ( премії, похвальні листи, грамоти, подяки тощо), організовано їх активний відпочинок на позакласних заходах, екскурсіях (м.Шепетівка, м. Рівне), оздоровлення в пришкільному позашкільних таборах;
- Дотримано правопорядок неповнолітніми та вжито профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку;
- Стан дитячого травматизму- 2 учні отримали травми в позаурочний час.
- До управління діяльністю школи широко залучені педагогічна та батьківська громадськість, налагоджена тісна співпраця з різними громадськими організаціями. Школа функціонувала у складі об’єднання «Шкільний округ» при Городнявському НВК, де здійснювалась допрофільна підготовка з 3 предметів.
7.Батьки та громадськість схвально ставилися до діяльності школи.
8.Дирекція школи намагалася вчасно реагувати на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, учнями.
|